söndag 13 maj 2018

Engelsman?

Tror jag börjar bli en engelsman eller kvinna. Har börjat tänka på engelska som min bror så att jag skulle...trodde inte på det. Har även börjat tycka om maten för med lite salt är det riktigt gott. Dessutom får man 4 alternativ att välja på både till lunch och middag och deras efterrätter består dagligen av mjuka kakor och pajer med tjock vaniljsås eller glass. Tar dock väldigt sällan efterrätt då mitt sockerbehov fortfarande är lågt. Inte sugen helt enkelt och det är ju toppen. Mitt blodsocker ligger under 8 hela tiden. Dessutom har jag blivit så trevlig och säger artigt please and how are your today? Men det där med my darling and my love kommer jag aldrig börja med.

Helgen har gått sakta. Ingen tele och ett gormande nät. Lyssnar på ljudböcker och ritar samt ser lite Netflix. Haft feber från och till. Sista dagen med antibiotika. Mina leder och huden är under all kritik. I morgon kommer den där hemska årsdagen då älskade mor lämnade oss 😣💖 man vänjer sig aldrig. Nu försöka posta detta inlägg om nätet fungerar...

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar