fredag 24 augusti 2018

Fredag

Igår fick jag min tredje dos remicade och i den styrkan jag ska ha. Känner mig faktiskt lite piggare och har inte lika ont ☺ tyvärr har det inte alls bitit mot huden ännu men fhv gör det det om man ger det lite tid. Tränat och gått lite med gåbord men har så problem med nervsmärtorna i fötterna och idag provade vi igen att få på mina nya nike sportskor men nää får inte på dom. Nu ska remiss skickas till ortopedtekniska så får dom göra skor efter mina fötter. Inga snygga klackiskor här inte men fåfäng får man vara i ett annat liv eller åtminstone senare.

Sett ut bron så nu börjar den vilda jakten på en ny serie att följa. Cissi och Fredrik har just gått och cissi blir 30 år idag. Grattis! 🌹🌹🌹☺
Har sån förjäklig klåda idag så vet knappt vad jag skriver.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar