fredag 6 april 2012

Glad påsk får man väl säga! 

Gårdags kvällen spenderades hos mormor som blev väldigt uppvaktad på sin 80års dag. Träffade moster Eva som jag inte sett på så länge så det var roligt. Trevligt träffa resten av släkten också! Mycket go fika blev det som alltid då man besöker mormor men nu är det påsk så då får man äta... eller? Klev upp på morgonen och skjutsade gänget till flygplatsen och dom skulle få vänta 11 timmar på Arlanda innan flyget till Tunisien skulle avgå. Tror dom hinner se det mesta av Arlanda på den tiden. Delar av gänget verkade en aning nervösa med diagnosen resfeber och snäll som jag är erbjöd jag moster Ann-Sofie att jag kunde ta hennes biljett och åka i stället för henne men se det ville hon inte. Försökte även skrämma henne med att dom har enorma spindlar i Tunisien (spindelfobi) men se det gick hon inte på.

Suttit och solat på balkongen och det var riktigt skönt och kunde sitta i kortärmat. Brände mig t.o.m lite i ansiktet. Tog min spruta igår med methoject (svagt cellgift) så dagen efter är jag alltid lite hängig och snuvig så det blir inget dansa på borden eller ölhävartävling för mig i kväll.

Nu vill jag bara att dagarna ska gå fort som attan fram tills den 22 så jag får göra bort operationen och komma igång med rehabilitering och träning/ridning. Har skrivit nu så mkt om benet nu lägger ut en bild så ni får se hur det ser ut. Tyvärr usel kvalite men det syns ändå att det är rätt snett och behöver rätas till. Typ.


Ha en bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar