tisdag 17 april 2012

Hej!

Lägger ner bloggen på obestämd tid. Det är så mycket tråkigheter just nu och det finns ingen energi över.
Ska genomgå min benoperation och läggs in på söndag och blir antagligen inlagd ett tag. Sen följer tid av rehabilitering. Tankarna finns dock på annat håll, hos min anhöriga där det inte ser så bra ut. Jag skulle göra vad som helst för att det slutar bra där. Att personen får leva och vara frisk många år till! Det kommer vara väldigt svårt att fokusera på mitt eget tillfrisknande nu. Det känns som inte speciellt viktigt längre. Det som är viktigt nu är att den jag älskar av hela mitt hjärta blir bra...
Jag förstår uppriktigt inte varför allt detta händer oss? Vad är meningen med allt det här? Det är så jävla orättvist så det finns inte.
Alla mina tankar och all min kärlek till dig!

Ni får ta hand om varandra där ute! Lev och må!

1 kommentar: