fredag 12 december 2014

Idag har moster Anso varit här och hjälpt mig att städa och sen åkte vi och handlade lite. Tog kryckorna men det är tokhalt ute så det kändes inte helt stabilt men kände att jag ville komma ut lite. Tyvärr har jag insett att kroppen klarar mindre och mindre och en liten runda på ica träffen är något jag knappt klarar längre :( kommer ha otroligt ont i morgon men ibland väljer man den bara för att få känna sig lite normal för en stund. Jag fick då med mig två goda vänner hem- julmust light ett och två. Jo jag vet att det inte är den optimala drycken men det struntade jag i idag. Har faktiskt börjat dricka mycket loka och det är rätt gott faktiskt även om jag inte är förtjust i vanligt vatten. Så ibland får man dricka julmust. Till middag blev det kåldolmar som jag älskar för att inte tala om kålpudding. Då ska det såklart vara hemma lagat av någon mormor eller farmor. Blev lite förvånad då jag tog ut mina kåldolmar och det BARA var kåldolmar alltså ingen potatis eller så. Blev en riktig LCHF middag och det är bara bra att minska kolhydraterna. Hade dock valt lite potatis till.

Nu ska jag hänga tvätten jag har färgat. Dom ska förhoppningsvis vara svarta nu...spännande.
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar