söndag 7 december 2014

Välkommen!

Så har han då äntligen anlänt. En liten pojke och dom stolta föräldrarna är Pernilla min kära och äldsta vän och Patrik. Fast han var visst inte så liten när allt kommer omkring men det där med vikt och längd på bäbisar kan jag inte så mycket om. Har sett kort och han är såå otroligt fin. Han hade en rejäl kalufs :) kan inte vänta tills jag får träffa honom! Grattis fina ni. Det gjorde ni bra!


Blev utskriven igår och kan inte säga att första natten/dagen började särskilt bra. Haft extremt ont och det mesta har jäklats. Fick en snabb genomgång om hur man tar insulin men har en känsla av att jag inte fick i mig nåt. Ringde jour sköterskorna som ska komma i morgon och lägga om såret och visa mig hur jag ska göra-om jag gjorde rätt. Det var så mycket information och återbesök så tror inte hjärnkontoret hängde med riktigt. Redan på måndag morgon ska jag dit för sår och viktkontroll. Ska sätta mig ner i morgon och tänka ut vad jag ska mata näbben med för nyttigheter och sen beställa från Ica maxi.

Nä nu blir det nog till att sova lite tror jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar