onsdag 31 december 2014

Nyår.

Ett sista inlägg detta år. Personligen är jag glad över att detta år tar slut för 2013 och 2014 har utan tvekan varit dom jobbigaste åren i mitt liv.  Ni som följt bloggen vet att min hälsa racklat oerhört och många gånger har jag varit rädd då jag varit så otroligt sjuk. Sen i våras har jag legat på sjukhus oräkneliga gånger och har bara blivit sämre och sjukdomar och skador har bara löst av varandra utan uppehåll. Ser faktiskt i nuläget ingen lösning på hur allt ska kunna bli bra. Jag är tveksam till hur jag ska klara mig hemma själv. Har såklart fått infektion i såret och fått pencellin av florist läkaren som stod två meter från såret. Han kollade inte ens...tur att jag med mitt rännande på sjukhus inte bor i arjeplog. Florist läkaren har den konstigaste frisyr jag någonsin sett och den absolut sämsta läkaren jag stött på. Måste varit den enda läkaren dom fått tag på men jag är tveksam till att han ens var läkare. Tror det var en arbetslös florist. Inget ont om florister men han skulle passa bättre att sitta och lukta på blommor och fixa med frillan. Nä...han var inte manlig.

Är ju hos moster och micke i arjeplog och här får jag bästa tänkvärda hjälp, god nyttig mat och sällskap. Känns så tryggt vara här men åker hemåt söndag då jag har läkar tider till veckan och tyvärr kan jag ju inte bosätta mig här. Trivs så bra och har ett eget tonårsrum :)

Har beställt plankstek till nyårsmiddag. Ska bli såå gott! Dans skorna får stå på hyllan. Blir lite kortspel och säkert ett glas bubbel vid tolvslaget. Hoppas ni alla får en trevlig nyårsafton och ett gott nytt år!

1 kommentar: