fredag 15 maj 2015

Grattis!

Det är med en otroligt ledsen klump i magen som jag tillbringar fredagskvällen hemma i stället för att fira min fina Pernilla som gift sig med sin Patrik idag. Jag är givetvis även glad för deras skull men att inte kunna delta då sin barndomsvän gifter sig känns riktigt ledsamt. Just nu sitter dom på lyx restaurang och dricker drinkar och äter god mat för att sedan tillbringa natten på lyxsvit och bättre kan det ju knappast bli. Så fina fina Pernilla Södermark och Patrik Södermark. Ett stort grattis till er båda! Hur jag nu kommer att lära mig att det inte finns någon Pernilla Taavola längre kommer bli knepigt :)

Grattis!!




1 kommentar:

  1. TACK gumman så fint! Du var med oss igår i hjärtat och tusen tack för presenten och dikten, ps: Jag finns kvar jag lovar ;) /ps

    SvaraRadera