onsdag 27 maj 2015

Mattematik

Det har fortfarande inte hänt ett endaste dugg på någon front gällande mediciner, operationer, behandlingar osv. Ringde ju då förra veckan och grinade och sa att situationen är helt ohållbar men tror ni någon har brytt sig? X skulle prata med X och sen skulle X skriva till X och X nr 2 skulle skicka flaskpost till X så att X;S brevduva kunde plocka upp det på någon strand somX kände till. X skulle sen samla ihop alla X och kanske få till en fungerande ekvation. Men se inget X har varit i kontakt med annat X och  jag blir bara friskare och piggare av att bara sitta här och stirra in i väggarna och äta starka mediciner för att kunna gå upp och göra morgontoalett. Jaha? regnar det ute...oj oj. Sen har min sjukpenning blivit sänkt så nu åker lingonsylten från morgongröten. Kanske ett X passar bra i gröt?
Skulle till kirurgen igår för att visa upp stomin då det blöder ur den och så gjort några dagar men eftersom inget X gjort något för att hjälpa mig så kom jag mig inte ens dit...Idag verkar det dock lugnat ned sig lite men det är rent förjävligt hur det får gå till. Det enda svar jag fått är att höja cortison dosen och det är def inte bra för viktnedgång och sårläkning.
Snälla ge mig en ekvation som går ihop! Jag är så innerligt trött på matte!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar