fredag 29 maj 2015

Pyamas party

Igår trotsade jag tre trappor och tog färdtjänst till vännen P och fick en inblick hur en dag i en småbarns mammas liv kan te sig. Nu förstår jag mer om det där med händerna fulla av barn hela tiden. Fick också go stund av barnet och barnet fick två pyjamasar och en väldigt mjuk filt och strumpor. Älvan fick en puma ryggsäck och Pernilla fick ingenting. Jag fick mig då taccos på kyckling och det var mer än gott. Älvan hade pysslat ihop en fin present så det blev rena julafton. Jag älskar att ge presenter när det verkligen uppskattas.
På det hela blev det magnum kalas.
Sen var det samma jäkla trappor ner och kan säga att det gör fasligt ont idag. Men det var det värt. Titta på någon annans väggar några timmar!
min nya pyamas
finns där någe mer?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar