måndag 20 juni 2016

blogglyft

Min snälla vän Pernilla har gjort ett litet blogglyft. Började bli lite less den gamla och roligt med lite förändring. Fin blev den! Kommer då aldrig att glömma det badet. (bilden på bloggen)  Sol, sommar, en drink i motljus, värme, sjöutsikt och naturen omkring. Bilden är tagen av moster Eva i deras stuga i Arjeplog och dit ska jag åka nu på torsdag. Läääängtar! Ska bli helt underbart. Åker med färdtjänst kl 12 på torsdag och åker hem söndag eller måndag. Min kusin Robert och hans tjej Malin har ju en dotter som heter Nemi och hon har just fyllt ett år. Ska bli så kul att träffa henne och leka lite :) Barn och djur står mig varmt om hjärtat.

Det har varit en lugn helg med mycket serietittande. Såg färdigt orange is the new black säsong tre och sen kom Pernilla och vi började se säsong 4 som kom i lördags. Min käre bror kom förbi och med sig hade han en HDMI kabel! Lyckan var total. Jag och Pernilla har pratat om denna kabel åratal och den har varit omöjlig att få till (men tydligen finns den på varenda elkedja) Vi har ju letat bland klänningarna på HM. Vissa saker går helt enkelt inte att få till. Till dessa hör hdmi kabel, rauter, tv abbonemang, telefonabbonemang, e-legitimation, diverse boxar, antennkablar och övriga kablar.
Nu kan jag se serierna på min stora tv i stället. Råkade bli några avsnitt igår och det lär det nog bli idag med. Vad ska jag se sen då?

Nä nu ska jag försöka komma igång lite och kanske göra lite nytta. Lederna känns fortfarande bättre så även huden men helt bra är det inte och jag hoppas på bättre effekt av sprutorna framöver.

1 kommentar:

  1. Skönt med färdtjänst så du kommer iväg, hoppas du har det fantastiskt!

    SvaraRadera