tisdag 28 juni 2016

Midsommar

Hade skrivit ett långt inlägg som bara försvann. Väldigt irriterande. Nu är jag hemma igen efter midsommar firande hos moster Eva och Micke i Arjeplog. Vi har ätit och druckit gott och även umgåtts med kusin Robert, hans tjej Malin och deras lilla Nemi. Helgen har varit lugn och skön med sol, chill och trevlig samvaro. Vi har grillat samt ätit souvas och självklart midsommar sill och lax och några kalla cider blev det också. På lördag fick jag taktil massage av Eva då hon är utbildad inom det och jag hade kunnat ligga där tills jag växte fast i bänken. Sååå skönt! Mindre bra var att jag tappade mitt visa kort på något underligt sätt så fick besöka banken igår och beställa nytt kort. Förstå min förvåning då jag skulle ta ut lite kontanter och banken inte hanterar kontanter...! Så fick traska till Forex där hela lokalen var full och hade typ 30 personer före mig. Man tycker ju att en bank ska ha kontanter.

Fick mig en guidad tur av Eva innan jag åkte hem. Det är himla fint i Arjeplog och kyrkan är så charmig. Nedan bilder från helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar