tisdag 14 mars 2017

Eländes

Hann vara hemma 4 dagar innan jag åter fick åka in med ambulans. Var riktigt dålig. Fick ligga på ava två nätter och därefter infektion men sen en vecka tillbaka är jag på kirurgen. Det visades att jag återigen hade abcesser i buken så har legat med två dränage. Gjorde om magnetröntgen och fick då det tråkiga beskedet att jag har inf i ryggen igen och även skador på 3 kotor och diskar. Mina abcesser har börjat skapa fistelgångar som nog beh opereras och läkarna här ska prata med dom i Linköping i morgon. Allt är bara ett virrvarr. Hur ska dom kunna laga buken? När och ska jag operera ryggen? Allt detta har kommit ivägen för stomi och bråck operationerna.

Är väldigt nere och uppgiven just nu. Orkar ej uppdatera så mkt. Är livrädd för operationerna! Konstant trött och helt slut som människa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar