söndag 19 mars 2017

Tack!

Jag är så tacksam och rörd över fina kommentarer. Har förstått att ni är några som följer min resa. Ni skriver så fina saker och dom värmer oerhört! Jag hoppas att jag snart kan skriva något positivt och att det snart ska vända. Det är det som får mig att orka fortsätta, tanken på att det snart vänder. Jag har levt i detta h-vete i 4 år nu. Det går inte med ord att beskriva hur extremt påfrestande det varit och är. Något jag lärt mig är att människan klarar så mkt mer än man tror. Så alla ni andra som kämpar. Ge inte upp! Ni klarar det! Det blir bättre! Ni har fler resurser än ni tror! Livet är verkligen inte rättvist men ta reda på det liv ni har. Lev här och nu och var rädd om de personer ni älskar. Hälsan betyder allt och pengar och lyx är ganska obetydligt i det hela stora. Var rädda om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar