söndag 29 juli 2018

Rullgösta tur

Trevlig söndag som gått fort. Fredrik och cissi har varit här och tagit ut mig med rullgösta på promenad och glass samt dricka intag. Vi gick på lemoncurl jakt till hotellet men där fanns inga och varken restaurangen eller kiosken hade den. Lemoncurl är en sjukt god glass från sia och vi verkar inte ensamma om att gilla den 😎 hett tips från glasspanelen. Vi var nog ute närmare 3 timmar och en kompis till Fredrik och cissi ligger på samma avdelning som mig så vi satt och surrade med honom på baksidan av min avd. Där ute har dom gjort jättefint med massor av blommor och sommarpynt och där är det skugga.
Det känns i hela kroppen att jag suttit uppe länge och har oroväckande ont i bröstryggen. MR i morgon som sagts. Nu är det ordnat med medicinerna jag måste ta innan för att klara undersökningen som tar lång tid i en trång tunnel på en stenhård brits och låter HÖGT.

Nu har jag äntligen löst mitt stora i lands problem gällande nästa serie. Ska ge Johan falk en chans från lite påtryckande av F och C. Många andra har också sagt att dom är bra men brukar inte gilla svenska serier och filmer. Time will tell ☺

Lev och må.

1 kommentar:

  1. Ah, den där glassen! Den är god! Min äldsta dotter älskar den och den är SÄLLSYNT! "kusin" Karin

    SvaraRadera