lördag 12 januari 2019

uppiggande

Det är oerhört tungt att tvinga sig till att göra saker då man är låg. Igår hade jag dock planerat in en permissionsresa in till Åhléns och där möta upp min lillebror Fredrik och Cissi. Det gjorde mig gott att komma från sjukhuset några timmar även om det blev lite dyrt 😊 egentligen behöver jag inte en massa krämer då jag bara ligger här men jag antar att jag vill känna mig lite normal helt enkelt och dom krämer jag fastnat för råkar kosta lite...men en del lägger pengar på ex teknik och andra på krämer. Kan då starkt rek dessa. En primer, en foundation, en bb creme och en concealer samt en pensel att lägga foundation med. Köpte även en nackkudde och en väska/börs med stort myntfack så jag får ner fingrarna.

Då jag bloggar från telefonen kan jag bifoga bilder samt göra styckeindelningar men inte från plattan...därför tar det jättelänge att skriva ett inlägg. Haft besök av Pernilla i veckan och det var såå upplyftande. Vi har ju såklart börjat se farmen där två redan åkt hem?! Hejjar på veckans förste kämpe. Han kommer vinna allt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar