tisdag 8 mars 2022

instĂ€lld operation 😱

Jag hade det pĂ„ kĂ€nn att operationen skulle bli instĂ€lld. SĂ„ blev inte förvĂ„nad nĂ€r det ringde frĂ„n Göteborg, östra sjukhuset. Den blev instĂ€lld pga personalbrist. 
KĂ€nns vĂ€ldigt jobbigt just nu. Nu mĂ„ste man stĂ€lla om sig igen. Allt var klart. VĂ€skan var packad, kattvakt ordnad och Åsa min moster hade möblerat om för att vi skulle fĂ„ varsitt sovrum. Dessutom skulle hon göra palt och flygande Jakob som jag Ă€lskar! SĂ„ om nĂ„gon tĂ€nker koka palt och det blir över sĂ„ anmĂ€ler jag mitt intresse. Saknar mammas palt och nĂ€r jag och min bröder och Sofia var och Ă„t hos henne.❤
Ja det var sÄ trÄkigt att det inte blev av. NÀsta gÄng kanske upplÀgget pÄ resan inte faller in sÄ att jag kan Äka till Halmstad och hÀlsa pÄ slÀkten i samma veva. Men vi fÄr se hur det blir. Nu Àr det bara vÀnta pÄ ny tid. Har tÀnkt ta upp trÀningen och bli i bÀttre form till kommande operation. Man fÄr försöka tÀnka positivt och göra det bÀsta av tiden.

Åkte in till stan för att köpa dammsugarpĂ„sar 🙄 dö roligt. Hoppar av taxin bakom Smedjan och gĂ„r in för att ta hissen upp till Classe. Just nĂ€r jag ska gĂ„ in hör jag nĂ„gon ropa Liiiinda! DĂ„ kommer taxichauffören springandes med min mobil! Den hade halkat ur fickan. Blev sĂ„ glad! Vilken underbar kvinna som engagerade sig sĂ„. Det Ă€r nĂ„t med taxi och mobiler. Det var ju inte lĂ€ngesen jag glömde den i en annan taxi.

Köpte mina pÄsar och tittade runt lite. Gick pÄ godishuset och köpte " lite" godis. Dom har en speciell sort jag inte hittar nÄgonstans annars. Det Àr salmiak godisar med vit choklad inuti. Ghaaaa sÄ gott! Det Àr inte bra att gÄ pÄ stan hungrig.

Jag funderar verkligen över modet just nu! Det borde vara halva priset pĂ„ klĂ€derna dĂ„ ex tröjor och toppar Ă€r halva! Dom slutar under bysten. Det modet Ă€r inte riktigt för mig. Dom har allmĂ€nt trĂ„kiga klĂ€der tycker jag. Är dom inte halva sĂ„ Ă€r det tröjor med Kalle anka tryck, huvtröjor och trĂ„kiga basklĂ€der. Jag lyckades i allafall hitta 2 toppar 🙄 köpte Ă€ven 2 sorters te sĂ„ ska koka mig lite och tröstĂ€ta godis.

GodkvĂ€ll! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar