lördag 21 september 2013

lördag

Idag har jag varit till mormor och ätit med moster Anso. Har inte träffat mormor på ett tag och hon tog emot mig med världens bamsekram och det blev lite känslosamt och hon sa att hon saknat mig mycket. Det blir nog lite extra känslosamt att träffa mig då antagligen påminner om henne om mamma som hon sörjer så oerhört.
 Det var då så mysigt att få umgås lite och önskar jag kunde hälsa på henne oftare men jag är ju i Älvsbyn och då jag har permis så ska så mycket hinnas med på ett dygn.
Jag, mormor och Anso åkte till blomsterlandet och köpte fina höstblommor och sen var vi till graven och planterade dom och krattade. Det blev väldigt fint!

Igår kväll kom finaste Elivia och Pernilla förbi och hälsade på. Så kul att få träffa dom igen. Dom trotsade min eventuella ögoninflammation och idag är det mycket bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar