lördag 14 september 2013

möte

Idag var vi till Luleå för att träffa min kontakt på närpsykiatrin. Fick ett väldig gott intryck och ska träffa honom varannan vecka. Han skulle kontakta en läkare för att se över min medicinering samt göra lite skattningar och utredningar. Mina antidepressiva hjälper inte riktigt så jag hoppas att det inte dröjer så länge innan jag får läkartid.

Efter mötet åkte jag hem några timmar och fick lite gjort i lägenheten. Städade och tvättade och sen kom personalen och hämtade upp mig och vi åkte och hämtade upp dom andra tjejerna som också haft ärenden i stan. Har tagit med pottskåpet jag tog reda på från mamma och ska måla det här i snickeriet. För övrigt har jag målat flera timmar i kväll och glömde både tid och rum.

Nu är jag rödhårig.

/L

1 kommentar:

  1. Fint att det verkar bra med samtalskontakten! Bild på nya hårfärgen, tack! :)

    Kram A

    SvaraRadera