torsdag 25 maj 2017

Besök

Gårdagen var en rätt så bra dag. Hade ont men det var hanterbart. Det som inte är så bra är att syresättningen ligger lågt och dom vet inte varför. Det gjordes en DT för att kolla lungorna och se om det tillkommit någon ny abcess. Det visade inget på lungorna men ej fått svar om det visade nåt i buken och ryggen.

Hade mkt besök igår. Först var pappa hit med snus, varma koppen och vindruvor 😀 min stående meny. Sen kom Maria hit för hon hade varit och kollat halsen. På kvällen fick jag sms av Cattis som ville komma förbi. Ej träffat henne på evigheter och det var sååå kul träffa henne och surra. Tiden bara sprang iväg men det är ju så när man har mkt att uppdatera. Så trevligt med besök och få en glimt av den vanliga världen. Det känns lite som att jag bor på en annan planet.

Idag är det ingen bra dag. Mkt ont. Det är visst söndag idag. Hänger inte med i svängarna. Annars gör jag som jag gör alla dagar. Väntar och väntar på besked av Linköping. 4e dagen med vegetarisk mat. Har varit helt ok mat. Palt till middag och jag äääälskar palt. Tyvärr är glutenfri palt inte så god men den går nog ner i brödnäbben.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar