tisdag 23 maj 2017

Tisdag

Helgen gick snabbt och idag är det redan tisdag. Anna var hemma en snabbis över helgen så hon och Maria var hit på söndagen. Mkt trevligt då det var så längesen vi träffats. Man har alltid så mkt att prata om så tiden bara försvann och dom Skulle vidare och se Felix fotbollsmatch. Hade bett dom köpa frukt och varma koppen men tror någon är in hit på natten och snor min varma koppen för nu är dom borta.

Har bestämt mig för att prova äta vegetariskt men med fisk och kyckling. Sedan tidigare har jag slutat med gluten men fuskat då och då. Nu blir det strikt. Sen ska sockret ut. Blir en prövning då jag älskar kött! Men då jag har inflammationer överallt kan det inte skada att lägga om kosten lite. Igår fick jag fyllda paprikor men vet inte riktigt vad det var och till middag ris och grönsaker i currysås. Riktigt gott.

Nu lite lunch. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar