fredag 12 maj 2017

Bubbla

Ännu en helg på Sunderby Hilton. Tur att det är fredag så jag får vila lite...om ni visste hur jag saknar den där känslan efter en veckas jobb och det är fredag och man har en ledig helg framför sig. Nu är alla dagar likadana och ska villigt erkänna att jag lever i en slags bubbla där man inte blir mentalt stimulerad alls och där dagarna följer samma mönster. Min räddning​ är besök och telefonsamtal utifrån den riktiga världen ❤️

Mår sämre igen och begärt att få göra en ny röntgen men ännu har inget hänt. Läkarna verkar skylla på min minskning av en tablett cortison...min syresättning är riktigt låg så får han syrgas hela tiden. Min vilopuls ligger på 130 och infektionsvärdet på 200. Blodsockret ligger konstant högt och har ont ont. Tror knappast att en tablett cortison orsakar allt detta.

Från det ena till det andra. Jag tycker det händer så mycket tråkigheter i vår släkt. Man kan tro att vi har en förbannelse över oss. Vill inte gå in på vad med hänsyn till dom drabbade men jag har tappat all tro på sk myndigheter och hur jäkla lätt dom kan rasera en hel familj på helt felaktiga grunder. Det är så många av oss som är sjuka och som får dra allt för tunga lass, dödsfall och andra tråkigheter. Det har varit många tuffa år för många i vår släkt. På söndag är det fyra år sedan min mamma och bästa vän anslöt sig till änglarna 💖 Ska be om hjälp och gå till sjukhus kyrkan och tända ljus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar