tisdag 16 maj 2017

He schvänger

I kväll hände något som aldrig tidigare hänt. Personalen kom in med frusocker för att sockret låg för lågt! Jag har haft höga sockervärden sen jag lades in men dom senaste dagarna har varit helt snurriga. Syresättningen har pendlat från 75 till 93. In och ut med syrgasen i snoken. Pulsen har legat jättehög och blodtrycket lågt. Feber från och till.

Mått sämre psykiskt hela helgen. Min situation är så hopplös. Jag var in och läste mina journaler på både gott och ont. Läste en anteckning från kirurgen i Linköping efter telefonkonferensen med kirurgen här. Det lät inte positivt alls och fick känslan av att dom är överens om att jag inte är operabel men att dom "väl tar ner mig som bestämt " för en bedömning. Hur har dom tänkt att det annars ska bli med allt? :'(
Undrar hur länge jag ska ligga här med dropp och mögla. Fick bara en kopp varma koppen också i kväll! Kommer inte kunna sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar