söndag 14 oktober 2018

frustration

Verkar vara en underbar höstdag ute. Hade gett så mkt för att kunna ta en helt vanlig promenad i solen. Sånt där som vanliga människor tar för givet. Skulle jag skriva ner all min frustration jag just nu besitter så skulle det ta dagar så jag sammanfattar det hela med orden: jag vill uuuut och jag vill hem och jag vill opereras och jag vill bli frisk NU!!! Jag vill inte ligga en sekund till här och vill bara slänga alla sprutor och mediciner så långt det bara går. Medicin som fungerar kan jag behålla.Har dock så många sorter så vad som fungerar mot vad vet jag knappt.

Moster och Eva har varit här idag och hälsat på. Mkt trevligt att surra lite och vi rullade iväg till fiket och håll i er...jag köpte glass. I morgon är det slut på det dagliga glass köpandet och indragning på sötsaker. Går snart i personlig konkurs av allt glassköpande. Fredrik och Cissi kom också förbi en sväng och tog just bussen hem och kvar är jag för någon måste ju hålla ställningarna här på sjukhuset.

Snart middag och sen fortsätta med att göra ingenting. Börjar bli bra på att göra ingenting. Har i af mindre ont idag så remicaden har viss effekt bara den kunde hålla i sig lite längre.

Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar