måndag 19 juli 2021

Lurad...antagligen.

Jag erkänner...Jag är en lättlurad människa 🙂 nu har jag antagligen blivit lurad igen. Det kommer jag snart att få reda på. Hämtade ut ett paket idag på svebo möbler (?) Väldigt konstigt utlämningsställe! Det tog 15 minuter från min port, hämta paketet och hem. Åkte med chaufför ' racerföraren ". Detta är vad jag hämtade ut.
jag är antagligen lurad igen men även om jag inte får långt, svallande och jättetjockt hår är det ju i allafall säkert användbara hårprodukter. 
Fasen...det är rätt dyrt att vara lättlurad. Jag hade inte tänkt erkänna detta men gör det så att ingen annan blir lurade. Tandblekningspennorna som dyker upp i flödet ibland fungerar INTE!. 
Men jag köpte ett par ortopediska skor som dök upp i flödet. Dom var faktiskt helt ok! Super lätta och sköna. 
Men nu har jag börjat mitt nya liv! Låt mig presentera nya ekonomiska Linda! Visst ser jag ekonomisk ut! 🙂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar