torsdag 25 februari 2010

Lön och krånglande teknik.

Idag har vi visst fått lön :) känner redan hur det drar och sliter i shoppingtarmen. Som bekant brukar jag bli Toppmanisk på löningsdagar och känner redan hur det spritter i kroppen. Min telefon har också blivit sjuk nu. Undrar om det är samma influensa som bilen har? Har inte haft nätkontakt sen igår kväll men nu verkar den repat sig lite. Tror det kan vara den där spritförgiftningen den råkade utför då en brukare råkade hälla ut en flaska handsprit över den och spritbadet varade nog ett par timmar innan jag märkte det :( displayen är suddig och sluddrar, typiska symtom för för mkt sprit. Nu ska jag hämta upp Pernilla med sjuk dotter och skjutsa hem dom, sen ska jag åka och köpa en bok jag spanat in, sola och sen ligga och mysa under en filt. I kväll blir det nog styrketräning och kondition. I morgon bokrea med S och garanterat slinker det ner nåt mer än nån bok också. Typ en topp eller så :)
Ha en bra dag gott folk och glöm inte ylletröjan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar