måndag 22 februari 2010

Åker Inga bandvagn månne?

Under natten har det hänt igen. Jag har blivit överkörd av en bandvagn. Förstår inte hur den tar sig in genom ytterdörren utan att åstakomma stora skador och att jag inte hör den! Iofs sover jag med öronproppar men man tycker ju att ljudet av en bandvagn ska ta sig igenom dom. Har i allafall ont i muskler jag inte trodde fanns och mina leder är just nu inte alls glad på mig. Men det är så jädrans skoj att träna så då får man ta lite ont här och lite ont där. Ska snart bege mig till jobbet för att jobba dygn. I morgon ska vi på kurs om mäns våld mot utsatta kvinnor. Ska bli intressant. Vill passa på att göra en efterlysning. Efterlyser den där Inga som ska städa, hänga tvätt, vika in ren tvätt, diska osv. Hon jobbar hos mig men ser aldrig varken henne eller något resutlat av hennes arbete hon är anställd för!. Vet andra som har lika stora problem med Inga medans hon hos vissa verkar göra ett enastående jobb där diskbänkarna glänser som hundballor i månsken. Har ni sett henne så skicka genast hit henne! Hon har jobb att utföra!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar