söndag 21 februari 2010

våga vägra världen.

Redan då jag vaknade kände jag att det var något speciellt i luften. Något var liksom annorlunda mot för andra mornar jag vaknat. Efter några kaffekoppar och en snus kom jag på det!- jag är ju numera en bloggerska :) jahapp... så vad skriver man då om i bloggen om det liksom denna dag inte hänt någonting? då det största som har hänt är ett A på toaletten? Man kanske ljuger och berättar om saker som inte hänt? att man flygit luftballong, hoppat bungyjump eller fallskärm? kanske rent av varit på månen en sväng och tagit en fika med Armstrong? nja... tror inte någon skulle tro på mig om jag skrev att jag gjort det så vågar inte chansa... vill ju inte framstå som en lögnhals :) Jag har i alla fall vägrat världen idag. Hade många planer på dagens aktiviteter men blev så less på isbjörnar och Sibirienklimat så bestämde mig för att vägra gå ut. Katten vägrar också gå ut så vi sitter här och vägrar tillsammans. Önskar bara att jag kunde få hem aftonbladet med bilaga samt lite cola och antar att bensinmackarna fortfarande inte börjat med hemkörning? jädrans dålig stil tycker jag. Nu ska jag forstätta vägra världen, läsa böcker, måla lite och räkna mönster på tapeterna. Lev och må!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar