torsdag 25 februari 2010

Röstningen avgjord.

30% tycker inte man gör en snögubbe före 07 på morgonen. 30% rensar inte avloppet och 30% vaknar ogärna :)Endast en röst på att man inte äter en bastant frukost den tiden... hm.... hur fasen får ni i er det? Jag håller då med om att man ogärna vaknar före 07. Har varit och rantat med mamma på storheden, hade visst lovat henne det men det hade jag glömt. Hon är rolig- hon vill ut och se folk och handla men då vi väl är i affärer är det jag som tittar och shoppar och hon travar efter mig,  Såå jaaa... fick med mig några toppar. Erkänner! :) Ser verkligen inte framemot tisdagen då jag och mamma ska åka med hennes hund till öjebyn för en insomninngsspruta :( han har varit hennes allt i 9 år så det kommer att bli tufft för henne. Försökte ta upp lite försiktigt om hur vi skulle lägga upp det, om hon ville följa med in då han får sprutan och hon börjar störtgrina bara man nuddar vid ämnet. Som tur är ska min lillebror också följa och han är den starka av oss för känner jag mig själv så kommer jag nog tjuta lika mkt. Djur är underbara men fy så jobbigt då man ska ta avsked. " ryser"
Nää nu lite träning med Starke Maria och köra lite manliga övningar i bänkpressen.
Chao.

Oj vilket träningspass det blev! närmare en timme styrke, 5 km på bandet och 2 km cykel. Har ont som fn i fotleder och knän just nu så blir till att knapra lite extra cortison så jag tar mig upp på Thåtte på lördag. Blir ingen träning i morgon i allafall- mina leder vill vila- dock lite stan och bokrea.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar