söndag 9 februari 2014

Kände mig ju lite bättre i fredags av cortisonet men blev tyvärr ännu sämre under natten och har mått riktigt skrutt hela helgen. Har sopat i mig cortison i höga doser men det vill ändå inte riktigt bita. Idag beslöt jag mig ändå för att trotsa kroppen så intog värktabletter och beställde färdtjänst och åkte till bror Fredrik, Kid och Lion. Jag vet att det är så bra för det mentala välbefinnandet att få umgås med busungarna ett tag och man kan ju inte bli annat än på bättre humör av att träffa dom :) Höll inte på att bli insläppt först för Fredrik hörde ingenting när jag knackade men Kid stod och pratade med mig genom brevlådan. Jag försökte få honom att hämta pappa men han pratade bara glatt vidare så där stod vi en stund och samspråkade :) tillslut upptäckte bror att jag var där och jag blev insläppt.

Åkte hem via coop och hämtade ut ett paket med lite salvor jag beställt mot mina hudbesvär. Kan vara värt att prova när inget annat verkar bita. Nu blir det lite serier och sen farmen och lite O:S. Måste säga att det här med färdtjänst inte alls är så dumt dagar som dessa då bilen är översnöad och vägrar att starta.

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar