tisdag 4 februari 2014

Och på den sjunde dagen vilade han. Eller så var det att på den 10e dagen lämnade hon lägenheten. Efter att ha tillbringat tio dagar inomhus slog jag på stort och åkte till Coop med moster Anso. Även om det är väldigt bra att få varor hemlevererade så blir det rätt ofta fel och schampo, balsam samt hårfärg var något som inte kändes helt stabilt att beställa. Efter Coop åkte vi till kommunbutiken för att köpa en jacka åt moster men hon hittade ingen som föll henne i smaken. Bror Magnus hämtade upp mig då han slutat för dagen för att åka till graven. Det var en del snö där men nu är det skottat och vi tände flera ljus så det blev så fint. Magnus skulle till Anso och installera nåt data program och fick en ide att vi skulle åka till mormor och överraska henne då hon tydligen saknat oss så vi åkte dit allihopa och fick hemmagjorda semlor. Mycket gott men där rök min glutenavhållsamhet men det är bara att fortsätta och glömma det lilla felsteget ;) Mormor har skaffat en sååå söt kattunge och den var hyfsat vild och var precis överallt.

Pratat med reuma och hud idag. Ska få sprutor i massa leder på torsdag och därefter träffa hudläkaren. Känns dock rätt meningslöst då dom ändå inget kan göra. Finns inga mediciner jag kan ta nu och det enda som bitit på både leder och hud är dom biologiska läkemedlen som ex remicade som jag hade innan jag fick detta i buken. Jag vill dock visa upp huden då den mer eller mindre ser brännskadad ut på benen för att förvissa mig om att det inte är någon infektion.

Oj... färg i huvudet. Måste skölja av.

/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar