torsdag 7 augusti 2014

hit och dit

Har egentligen inte så mkt att blogga om. Måste bara få skriva vad min vän Anna tagit tag idag. Hon har mailat till bror via facebook och sen ringt till pappa för att han ska förstå att jag behöver mer hjälp även om jag inte säger det. Efter Annas samtal var pappa här på tio minuter och han hjälpte mig att ringa til kp Alf och skynda på det hela lite med läkare osv. Nu vet jag ju att det inte finns någon mirakeltablett som kan sudda ut dessa sista år eller påsskynda dom i Umeå men Alf skulle be hans läkarkollergot att ringa umeå så kanske det kan påskynda lite i alla fall. I morgon ska visst pappa dra med mig ut så får se hur det blir med den saken. Jag har i varje fall världens finaste människor omkring mig och jag förstår att ni blit oroliga men det är ingen fara.Bara less på att aldrig få hjälp och att alltid falla mellan stolarna. Jag kan inte få hjälp på avd  32 för där är det fullbelagt och möjligtvis om du gjort dig själv mkt illa kan du få en plats. Beroendeenheten är helt fullbelagt och eftersom jag inte ska gå igenom någon avgiftning är inte det aktuellt.... suck. vad göt man? inte det minsta konstigt att folk självmedicinerar :(

2 kommentarer:

  1. Vilken bra vän du har gumman, får dåligt samvete att jag inte tagit tag i det hon gjorde men är både glad och tacksam att Anna är din vän. Självklart går väl ingenting snabbare, men det är bra att Crister ringde. Hur går det med FK? Vem hjälper dig där? Skickar ngn läkare intyg åt dig eller hur går det problemet att angripa?
    Ringer dig snart, kanske imorgon eller i helgen gumman. Tänker alltid på dig! Varmaste kramen. Å tack till Anna och alla som finns runtikring och som kan på ngt sätt hjälpa dig. älskar dig. Moster E

    SvaraRadera
  2. Jag hoppas bara att du får hjälp! Ta hand om dig själv nu. Det finns alltid hopp, kom ihåg det! Kraaaam A

    SvaraRadera