fredag 1 augusti 2014

Rymmning

Man kan nästan säga att jag rymde från sjukan idag. Orkade inte invänta deras blododlingar utan sa att dom får höra av sig om och hur jag ska äta pencellin. Blev fem dagar med kåvepenin mot..tja...den biten var inte så säker.

Åkte hem till kisse. Var tvungen på apoteket och då jag lika var ute och körde tänkte jag våldgästa mina favorit killar och s och f men dom var på ranten. Åkte och plockade upp mormor och vi åkte till ny huset och kollade in det. Kommer bli jättebra! Fredrik och Sofia kom också dit så vi bestämde att åka och äta på jv:s med barnen och mormor. Kid tyckte det var jättekul att mata fåglarna men hans far uppskattade inte det lika mkt :)

Upptäckt en ren häst och country kanal jag har. Lycka. Så börjar jag gnägga så vet ni.

Go natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar