onsdag 30 juli 2014

Liten uppdatering

Ligger på sjukhus igen men är så less att skriva om alla ständiga infektioner och dyl så struntar i det. Har heller inget att förtälja direkt då dom aldrig verkar hitta vad fn det är som stökar i kroppen. Jag kan bara konstatera att min tilltro till svensk sjukvård blir mindre för varje vårdtillfälle men denna vistelse tar nog alla rekord.

Har idag i alla fall varit och tänt ljus för mamma och farfar här i sjukhus kyrkan. Vackert och sorgligt. Har i veckan fått besök av go trollen med föräldrar som förgyllde min dag. Pernilla och älvan var förbi med nödvändig proviant och Maria har också varit och hälsat på.

I morgon har jag tänkt åka hem till min kisse som varit ensam flera dagar :( han har ju självklart haft daglig tillsyn och blivit vattnad och matad och haft fönstret öppet så han har kunnat gå in och ut som han vill.

Förövrigt längtar jag tillbaka till moster och Arjeplog. Varit mina bästa dagar på åratal. Jag hoppas att jag snart kan åka dit igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar