fredag 11 juli 2014

Festival

Behövde köra bilen lite så åkte till moster Anso som skulle in på hamnfestivalen med en kompis så tänkte vara snäll och skjutsa in dom när jag lika var ute på ranten. Visade sig att kompisen dragit sig ur. Fick mig middag och moster gjorde sig vacker och drack nån öl och sen skjutsade jag henne in till det Sanne skulle börja spela. Krånglade mig riktigt nära scenen så övergav bilen och så satte vi oss i gräset och lyssnade på hela spelningen.Vilken jäkla röst den damen har! Anso stannade för att fortsätta kvällen och jag åkte till graven och hälsade på kära mor. Där var det jättefint men vääldigt mycket mygg. Nu blir det serier och jordgubbar med glass. Fick en Staropranen av kusin Patrik så den lär också slinka ner ;)

Sanne
presidentparkering
solskensmoster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar