onsdag 23 juli 2014

Vart riktigt tvärtråkigt att åter komma hem till dessa fyra väggar och värmen. Pust!
Kan hända att jag inom en väldigt snar framtid åker tillbaka till mitt nyfunna paradis och hämtar ännu mer energi. Min söta moster måste nog vila någta dagar först då hon hjälpt sin son och flickvän att storstäda samt hjälpt mormor med diverse saker. Hon behöver nog semester några dagar från släkten :) Men vem vet...kanske åker dit nästa vecka igen ;)

Har för övrigt snöat in i min nya tv med hur många kanaler som helst och beställt film har jag också gjort. var ju en riktig guldgruva :) tar nog ett tag att lära sig alla finesser.

Händer inte mkt här. Väntar på hösten och operations besked. Håller på att krever

1 kommentar:

  1. Hej! KOM när du har lust gumman, bara trevligt med ditt sällskap. =D Kramiz

    SvaraRadera