torsdag 10 juli 2014

minisemester

Igår blev det bestämt att jag åker på en minisemester till världsmetropolen Arjeplog på måndag till torsdag. Ska hälsa på moster Eva och bli lite ompysslad som hon själv uttryckte det :) Låter inte helt fel att få lite healing och lite massage kanske och få se lite annat än dessa fyra väggar. Grilla lite och spela lite yatzy.  Eva och hennes karl Micke har en stuga som ligger såå fint till vid vatten. Ska blir supermysigt att få umgås med dom samt ev med mormor om hon också hänger på samt med kusin Robert och Malin. Dom åker buss men jag tar färdtjänst. Väldigt bra att man kan åka färdtjänst ända dit. Förra sommaren då jag skulle hälsa på Eva så kom jag bara till vårdcentralen i Arjeplog för jag blev sjuk på bussen. Tänkte försöka ta mig ända fram denna gång :)

1 kommentar:

  1. Haha, håller tummarna att du kan stanna denna gång. Tänk att det är 1 år sen din mage började krångla. egentligen går tiden ruggigt snabbt...eller?
    Du är SÅÅÅ välkommen gumman =D

    Paraplydrinken är strax redo =) rullar ut dig med solsängen till bryggan, så får du njuta sommarväder trots din längtan efter höst å mörker. Blir det för mkt sol så kan du kura i vår bast =)
    kram

    SvaraRadera