söndag 6 juli 2014

pannkaka

Haft väldigt ont idag i magen på vänster sida. Bara hålla tummarna att det inte håller på att bli stock/tarmvred eller något lika otrevligt. Trött, orkeslös och ont- inget nytt alltså.
Vill bara att det ska bli höst/vinter. Av flera anledningar :) ny knäled och nytt liv. Säger som Edvin alltid sa: KOM IGEN MED PANNKAKAN! (en rolig/härlig/dement farbror boendes på Björksgatans vårdcentral där jag och Pernilla gjorde vår Usk praktik) Detta ropade han högt då man matade honom och vad som än serverades så var det i Edvins tycke alltid pannkaka och det gick aldrig fort nog.
Saknar den tiden!

Kul och fint det var att se dig igen vännen P! tänk vi är ju nästan grannar nu. Ta gärna fler kvällspromenader.

Det är nog bara jag i hela stan som blir stressad av fint väder. Det känns liksom mer tillåtet att sitta och titta på serier då det regnar ute. Detta har nog förklaringen att jag inte tar mig ut i det fina vädret så som jag vill. Det blir rätt varmt på balkongen. Vart ska jag liksom åka om jag inte ens tar mig till bilen 30 meter bort? Får tänka på det. Nä kom igen med hösten! (förlåt alla semester lediga medmänniskor)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar