måndag 7 juli 2014

Sommardag

Luleå har levererat idag vädermässigt. Fick för mig att överge balkongen för att parkera mig på en filt under balkongen och detta drag hör inte till mina starkaste. Var helt slut innan jag tagit mig runt huset på kryckor och när jag sedan kommit mig ner på filten var ju nästa fråga hur fn jag tänkt ta mig upp...Upp kom jag tillslut efter det jag råkat smälla till kisse som jag trodde var en geting. Kände bara något ludet och slog först och tittade sen.Tur det inte var så hårt :) 

Eva kollega kikade förbi med lite mousserande och cider. Underbar sommarkväll. Hon erbjöd sig ta mig i rullis och gå/rulla på hamnspelen på torsdag och lyssna på lite musik och se lite folk. Dagsformen får avgöra. Känns väl sådär att åka rullstol då jag inte riktigt är van det men samtidigt...varför ska det hindra mig? Tror jag blivit lite folkskygg då jag varit ute så lite. Mest sett sjukhusets väggar senaste månaderna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar