tisdag 12 augusti 2014

Idag ringde jag ortopeden i Umeå för att fråga vad dom tror om min kommande operation. Hade förberett mig på att den antagligen skulle bli uppskjuten p.g.a bristen på sköterskor men  blev glatt överraskad då jag är inplanerad under någon av veckorna 37-39 :) tänk... jag kanske har ett rakt ben och en fungerande knäled om typ en månad! Tjoooohooooooooo! Bara hoppas på att remicade ger så pass bra effekt så att jag kan träna lite innan operationen.

Förövrigt har jag och moster Anso varit på ranten idag. Tog bilen och rullisen och åkte till dollarstore och inhandlade bra att ha saker. Det har tagit emot att sitta i rullstolen men nu tycker jag att det är himla skönt. Kan inte fatta att jag inte använt den mer och i stället haltat runt och haft skitont. Inhandlade färg så har målat ljusstakar och en pall i kväll. Lär ha j-ligt ont i morgon efter dagens bravader så det blir nog en vilodag. Tror att hemtjänsten kommer och städar i morgon.

/L
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar