måndag 12 januari 2015

incheckad

Nu har jag installerat mig på hotellrummet och det är riktigt fint och modernt här. Här kan jag nog stanna länge :) Personalen är otroligt trevliga och hjälpsamma och den mat jag ätit var mycket god. Det finns tillgång till personal dygnet runt och även larmknapp om man skulle behöva akut hjälp. Här fanns det även en minibar men endast fylld med bolibompa dryck. Däremot har dom fullständiga rättigheter så om någon blir sugen på starkare grejer så går det utmärkt. Hade faktiskt en plan på att rulla ut och ta mig nåt starkt men nä...då vet man aldrig var man hamnar och skulle säkert tappa bort rullstolen fast jag sitter i den. Dessutom har jag kommit ifrån det där med starka drycker och föredrar loka och cola.

Varit på hud och blivit inlindad och det är varmt som fn. I kväll har jag blivit insmord med jag vet inte hur många olika salvor. Ska tillbaka till hud i morgon. Dietisten skulle också komma förbi. Hade även tid på kirurgen som tyvärr tyckte att såret såg mer infekterat ut :( Han trycker in sina kompresser så långt så jag tror dom ska komma ut genom ryggen. Såret är ju ganska djupt och dessa kompresser ska suga upp vätska osv.

Nä nu ska jag göra lite kväll och krypa till sängs.
God natt!



1 kommentar:

  1. Å vad skönt för dig att få bo på hotell! Det är ju underbar personal där, tryggt att veta att du är i goda händer :) kraaam P

    SvaraRadera