lördag 12 september 2015

Salladsnytt

Jag förstår att ni undrat hur det har gått för mina sallads leveranser. Jag har kämpat ska ni veta tillsammans med dietist som nu gjort ett schema på mat intag under en dag. Jag ska äta halva portioner och sallad som jag själv specificerat. Skrev matig sallad och radade upp exempel på det. Första dagen blev det en skål med oliver och rödlök. Middag bönor och rödlök. Vid någon måltid bara gurka och tomat. Nu äter jag väldigt lite vanlig mat så salladen är ju super viktig! Till lunch fick jag en liten skiva kalvsylta och två små potatisar samt svarta oliver och rödlök. Grr skrev en lapp igen och dom ringde köket så till middag fick jag en biff och tre små potäter men en rätt stor råkostsallad med vinägrett :) det kanske har gått upp ett Liljeholmens efter x antal veckor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar