lördag 28 april 2018

Under isen

När man inte trodde att det kunde bli en värre dag än igår så ja visst! Kan det det. Hade sagt till om att jag behöver mina värktabletter minst en timme före röntgenundersökningen så att dom hinner verka.
Klockan 8.30 kommer dom med dom och jag skulle vara 09 på röntgen...killen som skulle skjutsa dit mig i den där rymd sängen kom 8.45 så hela 15 min hade medicinen fått verka. Dom fick avboka då jag ej kunde röra mig och Skrek bara någon nuddade i mig. Dom blev väldigt upprörda då jag inte kunde åka men det var ju inte mitt fel. Tyvärr fanns inga andra tider så nu vet jag inte vad som sker.

Inget blod har startas igång och förstår inte varför. Mår uselt att både psykiskt och fysiskt. Får knappt nån hjälp och jag får hålla reda på vilka krämer som ska användas samt vara på dom att beställa nya mediciner. Blivit utan två ggr för att dom ej beställt nya.

Det har sprungit folk här hela tiden. Jag var i så obalans så bad dom bara gå. Sa att jag behövde vara ensam men nä...tjugo minuter tog det väl innan någon kom och skulle göra nåt. Jag vet.inte ens vad dom pysslar med mer än att dom tar typ 6 blodprover per dag. Pratat med och tjutit åt Åsa i kväll. Hon skulle ta tag i vissa saker som ej fungerar. Hon är en klippa!❤
Det är hemskt att inte förstå vad som händer omkring en. Har såååå mkt hemlängtan 😣😣😣

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar