onsdag 21 augusti 2013

Bra dag

Det gäller att smida medans smöret är varmt. Haft en jättebra dag idag! Antar att cortisonet gjort sitt så idag har jag känt mig en aning cortisonspeedad :) trevligt att vara pigg för ovanlighetens skull. Ovanlig känsla men ack så välkommen. Det är så mycket enklare att leva om man inte behöver gå omkring halvt medvetslös. Hur som helst så blev det träning idag. Kunde inte hålla mig längre. Såå roligt att komma igång med den igen och bara hoppas på att jag kan hålla i det och slippa diverse vanliga och ovanliga åkommor. Hade även energi till att städa, tvätta och shoppa lite nya träningskläder. Blev ett par svarta adidasbyxor med gråa ränder samt två t-shirts. Eftermiddagen tillbringades i målarrummet och det var enormt avkopplande att sitta där själv och måla och lyssna på musik. Fastnade där i flera timmar och det var först när jag blev hungrig jag insåg att jag suttit där ett tag. Nu blir det lite idol och sen stalkers. I morgon Luleå och lite ärenden och kolla så lägenheten står kvar.

Om du alltid gör vad du alltid har gjort kommer du alltid att få det du alltid har haft

/L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar