torsdag 29 augusti 2013

Idag har jag och mina husvänner varit och gjort Luleå. Alla hade vi olika ärenden och mitt gällde ett besök på Statsvikens vårdcentral för provtagning och återkoppling kring mediciner och dyl. Min fina vän Pernilla kom förbi väntrummet och livade upp tillvaron som alltid. Ett gott skratt förlänger verkligen livet! Vi pratade om träning och Pernilla skulle säga något om bänkpress men det blev pressveck i stället. Hur många pressveck gör du då? Fint att se dig vännen!

Vi åkte om rusta och Ica Maxi på hemvägen. Det blev dock en ganska snabb sväng och långt ifrån mina och Pernillas Ica Maxi svängar som brukar ta timmar och resultera att vakten börjar cirkulera runt oss för att kolla vad vi gör. Det tar lång tid om man ska kolla in hela sortimentet och bara att komma från sminkavdelningen som ligger först tar sin lilla tid. Allt man behöver och inte behöver finns på IM.

Väl tillbaka i byn så gick vi lite på "stan" som hade kvällsöppet. Hittade två toppar och en kofta. I morgon träning.

/L


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar