måndag 15 september 2014

Det blir mest inlägg om sjukdomar och elände just nu men det är så det är. Önskar så att jag kunde skriva om roligare saker. Just nu är jag helt dränerad på energi och vet uppriktigt inte hur jag ska klara detta länge till. Jag är så totalt slut psykiskt och fysiskt och orkar absolut ingenting. Jag kan inte få min reuma medicin pga att jag äter pencellin som jag ska göra i tre veckor till. Sen ska jag röntgas och förhoppningsvis har dom kvarvarande abcesserna försvunnit och jag kan ev operera knät. Men det är lång väg dit. Så rädd att något nytt ska hinna hända eller att jag ska få feber och vara tvungen att åka upp igen. Haft småfeber idag men avvaktar och ser åt vilket håll det går.
Jag är bara så oändligt trött. Vet inte hur jag ska orka. Det tar ju aldrig slut :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar