måndag 10 oktober 2016

Helg bestyr

Varit en riktigt bra helg med stallhäng dagarna två i sällskap med finaste vännen Pernilla. På lördagen tittade vi på dressyr och hoppkurs och avslutade med god middag och friterade bananer och glass och det var så gott så brödnäbben hamnade i trans. Efter en promenad hem blev det girlmores och lite girlmores. Beroende!

På söndag gjorde jag veckosallad och städade lite och sen följde jag med P och tittade på då hon red en ny liten kompis som heter Spirit. Tycker det ser ut som en lovande häst för P! Den har tydligen lite bråttom men skönt med en häst med lite egen motor ändå. Har en positiv känsla att det kan klicka där :) efter ridningen blev det kebab och lite Girlmores...

Idag blir det vilodag. Min kropp är grinig över alla aktiviteter och rörelse i helgen. Sovit läänge och nu tänkte jag koka en kopp av mitt kära tiger the och titta på lite girlmores...

Ha en bra dag! Lite bilder nedan.
Dom två töserna är jag och Pernilla på mitt 5 års kalas 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar