fredag 21 oktober 2016

Ryggskott

Ligger i sängen med ryggskott och misstanke om urin v infl eller njurbäcken inflammation. Har feber också så måste nog ta mig till jouren i kväll hur nu det ska gå. Kan knappt sätta mig i sängen. Kunde ej ta mig till vc så nu väntar jag på att hemsjukvården ska komma med medicin.

Har varit i farten lite väl mkt men det är svårt att bromsa om man för en gångs skull är piggare. Har rantat på stan, åkt till storheden och köpte ett par rejäla skor med dubbar. Har varit och grattat anso som fyllde år och hon fick en tavla samt ett vitt hjärta att hänga i fönstret med värmeljus.

Har hälsat på gullungarna Kid och Lion och det var såå kul att träffa dom och dom verkade tycka det var kul träffa mig med 😊 underbara grabbar!

Tror helgen kommer att gå i feber och pencellinets teckene. Tur jag hittat en ny serie som jag fastnat i. Midwife.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar