torsdag 27 oktober 2016

Lchf

Nu har jag engagerat köket här på sus så nu får jag lchf mat trots att jag är inlagd. Tänkte ge lchf en ärlig chans för jag kommer knappast att må sämre. Tror många sjukdomar och hälsoproblem beror på gluten och socker. Nu när jag även fått diabetes är det än mer viktigt. Kommer inte köra strikt lchf utan tänker äta en del rotfrukter och inte så mkt fett. Då jag kommer hem ska jag lägga till 16/8 dieten som passar bra då jag ofta inte är hungrig före 14 på dagen. Mellan 14 och 22 ska jag lägga mina måltider och efter 22 fastar jag 16 timmar fram till 14 igen.

Svårast att äta lchf på sjukhus är frukosten och kvälls maten. Var hem på permiss några timmar och tog med mig lite solroskärnor och chia frön att ha i filen. Nu MÅSTE jag göra slut med gluten och socker och äta proteiner och grönt. Syns jag inte till på bloggen så har jag dött socker döden och ligger i nåt dike och skakar.

För övrigt har dom nu även hittat bakterier i urinen så jag lyckades pricka in nåde njur.b.infl och blodförgiftning.

Godnatt och i morgon börjar mitt nya liv! ( igen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar