torsdag 5 januari 2017

Drän

Blivit ett med inredningen här. Det går saaaakta framåt med inf i ryggen men nu fick jag igår ett drän i en abcess som jag har i sidan vid ljumsken. Jag fick åter vara läkare då jag kände att nåt inte stämde så jag frågade om dom inte skulle kolla buken då jag tidigare fått abcesser i tarmarna. Då dom gjorde en ny MR på ryggen så kollade dom även buken och mycket riktigt så fanns där en 5cm stor abcess vars innehåll såg väldigt infekterat ut. Fick via röntgen ett drän insatt och det var inte skönt. Dom drog ut en del var. Sen skulle dränet spolas 3 ggr per dag.

Tog en dusch på morgonen och efter det bestyret hade jag helt plötsligt dränet i handen. På nåt sätt hade det lossnat. Det är nåt med mig och duschar som inte går ihop. Nålarna och drän bara ramlar av. Tror inte dom sätter nåt nytt då det inte kom ut så mkt i påsen.

Annars är jag trött trött trött. Orkar ingenting. Har det värsta led och hudskovet ever. Börjar ge upp hoppet om att komma hem....Jag säger upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar